Gepubliceerd door Dorus Wajon op do, 23/07/2015 - 14:24
De afgelopen dagen zijn we vaak benaderd met vragen omtrent de waterkwaliteit van het zwemwater in het Oude Veer. Zoals genoemd hebben wij goede contacten met Omegam die de watermetingen uitvoert.
Vandaag hebben wij dan ook de waterrapporten van hun ontvangen en deze tonen een prima resultaat over de kwaliteit van het water. De situatie aan de Lagedijk lijkt geen invloed te hebben op de rest van het Oude Veer.
Gepubliceerd door Hans Schoenmakers op wo, 15/07/2015 - 22:29
Beste zwemvrienden,
Daar is hij dan, het programmaboek voor het zwemevenement op De Bosbaan. We hebben mooi weer besteld, al meer dan 460 start genoteerd, de organisatie staat, laat 18 juli maar beginnen!
De inschrijving voor de klassementsnummers is dinsdagavond gesloten, MAARRRR je kunt je nog inschrijven voor de 250, 500, 1000 en dit jaar ook de 2000 meter prestatietocht, of de 2000 meter voor triatleten. Dit kan je ter plekke op de baan doen (TOT een half uur voor het nummer), of per mail via Bosbaan@OEZA.nl.
Gepubliceerd door Cor de Bruin op zo, 21/06/2015 - 20:30
Gepubliceerd door Cor de Bruin op ma, 08/06/2015 - 20:14
Op 21 juni is het zover, de 6e editie van de Brakeboer gaat dan van start in de haven van Medemblik vlak voor het café van Jack Brakeboer. De inschrijvingen laten nog wat te wensen over maar jullie hebben nog de tijd tot 17 juni om je in te schrijven. Niet vergeten dus!
Gepubliceerd door Hans Schoenmakers op di, 24/03/2015 - 12:04
Het programma voor de 48e editie van De Bosbaan is bekend. We zien je graag op zaterdag 18 juli 2015!
Meer nieuws over het evenement: www.oeza.nl/bosbaan
en op: https://www.facebook.com/owwBosbaan
Met sportieve groet, Hans Schoenmakers, voorzitter Stichting Open Water Zwemmen OEZA
Gepubliceerd door hanskoster op zo, 08/03/2015 - 10:22
Beste zwemmers,
Ik kijk nu naar buiten en zie de zon. Het eerste weekend van echte lente dient zich aan.
Het doet mij plezier dat ik jullie (voor de 4e keer) uit kan nodigen voor de 25/50/100 x 100 in ons prachtige openlucht-zwembad "de Sijsjesberg" te Huizen. Datum: ZONDAG 26 APRIL 2015. De inschrijving is vanaf nu geopend. In de bijlage staat alle info omtrent het inschrijven e.d
Ik hoop heel veel zwemmers te mogen ontmoeten.
met vriendelijke groet,
Gepubliceerd door ben lap op ma, 17/11/2014 - 14:37
Datum:
zondag, 19 juli, 2015 - 00:00
Na een vanuit alle oogpunten uiterst succesvolle Bosbaan editie afgelopen zaterdag, hebben we, in overleg met onze vrienden van Het Y besloten er ook in 2015 weer een Amsterdams weekend van te maken. De 48e editie van De Bosbaan zal gehouden worden op zaterdag 18 juli 2015. Noteer deze alvast in je agenda, dan maken we er samen weer een leuke dag van!
groet, Hans Schoenmakers, voorzitter Stichting Open Water zwemmen OEZA
>>> advertentie Gaasperplas <<<
Pagina's