Gepubliceerd door richard broer op zo, 29/01/2017 - 01:46
2017-01-28 - Volendam - Op de website van openwaterswimming.club zijn de resultaten van de eerste dag van het ONK IJszwemmen te vinden.
2017-01-28 - Volendam - Yesterday night we started with the dutch Open Ice swimming. Competing with a watertemperature of 4.1 degrees, it was hard, but also gave remarkable results!
Gepubliceerd door richard broer op vr, 27/01/2017 - 00:52
Johannesburg - Earning a record eighth Midmar Mile title has just got a bit tougher for Chad Ho as he goes up against a defending Olympic Open Water gold medallist and a former 10km world champion.
Midmar race director Wayne Ridden, pictured, yesterday revealed that the men’s competition would have more international swimmers who will be looking to break Ho’s stranglehold on the world’s largest open water swim.
Olympic open water champion Ferry Weertman of the Netherlands will be making his Midmar debut this year while 2005 world champion Chip Peterson is also set to line up against Ho.
Gepubliceerd door richard broer op do, 26/01/2017 - 23:25
2017-01-25 - Voorburg - Morgen begint 't! De open Nederlandse Kampioenschappen IJszwemmen. Volendam, De Waterdam is de locatie waar het water nu nog maar 3,5C is. Voor de geharde IJszwemmers na het WK in Burghausen eigenlijk een meevaller. Veel van de gezichten die we daar zagen komen ook naar Nederland.
De deelname is gegroeid, vooral uit het buitenland. We hebben zelfs een dame uit IJsland die haar eerste Ice Mile gaat zwemmen. Fergil Hesterman zwemt zijn tweede mile. Bij elkaar 7 zwemmers die een mijl gaan trotseren.
Gepubliceerd door richard broer op do, 26/01/2017 - 23:09
2017-01-25 - Voorburg - Op de vooravond van het ONK liep ik mijn mails en websites nog een na... Ik kwam tot de conclusie dat ik niets over de wedstrijd in Stiens gepubliceerd heb. Ik had nog van die mooie foto's gestuurd gekregen van Geert Kuipers.
Pagina's